Kies voor de kwaliteit van
Zwemschool Leiden
Meer dan 20 jaar ervaring
Rond de 150 diploma’s per jaar.*
Samen met de Experts van het Water!
Scherp geprijsd
Door te werken met vrijwilligers en goede afspraken te maken met de zwembaden, kunnen wij onze zwemlessen tegen een scherpe prijs aanbieden.
Gediplomeerde instructeurs
Voor elke groep staat een gediplomeerde instructeur. Vaak wordt deze ondersteund door een hulpinstructeur.
Alle licenties en verklaringen
Wij zijn volledig gelicenseerd volgens het Nationale Raad Zwemveiligheid (NRZ). Dat betekent ook dat al onze medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) hebben ingeleverd.
Zwemles samen met de experts van het water
Zwemschool Leiden werkt samen met de Leidse Reddingsbrigade voor het geven van zwemles. Zij proberen verdrinkingen te voorkomen door het geven van verschillende (zwem) opleidingen en door het bewaken op de Kagerplassen en bij evenementen in de Leidse binnenstad.
Altijd in de buurt
Wij geven zwemles in de twee overdekte zwembaden van Leiden: zwembad “Het Vijfmeibad” en zwembad “De Zijl”. Daarom zijn we altijd in de buurt.
3x per jaar afzwemmen*
Je hoeft bij ons nooit lang te wachten op diplomazwemmen, want wij organiseren 3x per jaar diplomazwemmen. Zodra jouw kind er klaar voor is, doet jouw kind mee.
- Bold claim; dit is dé belofte die je doet met je product. Hoe concreter deze is, hoe beter het is voor de conversie. Meer plezier en hogere leerresultaten is wel OK, maar als je kunt garanderen dat de schoolprestaties van leerlingen in groep 7 in het vak rekenen met minimaal 20% zullen stijgen…
- Voordelen van het product; let op dat je vermeldt waarom men jouw product zou moeten kopen. Mijn 101 werkvormenbibliotheek? Het voordeel is dat men nooit meer hoeft te zoeken op internet, omdat ik alle werkvormen voor ze verzameld en gebundeld heb. Markeer de voordelen met bullets en geef een korte toelichting.
- Je verhaal; je laat hier een deel van je aantrekkelijke karakter zien door je verhaal te vertellen. Hieruit blijkt dat jij ook geworsteld hebt met het probleem waarmee de bezoeker nu zit. Je bent op onderzoek uitgegaan en hebt ontdekt wat wel en niet werkt. Nu kan men veel geld en tijd besparen; jij hebt namelijk de leertijd en het leergeld betaald en met liefde geef je je kennis en ervaring door.
- De oplossing; nu vertel je de lezer wat ze precies kopen. Is het een boek met 101 kennismakers en energizers, een methode voor meer rust en vrijheid, een verzamelijk bouwtekeningen? Wat krijgen ze precies?
- Testimonials; het verhaal is niet alleen voor jou van toepassing, nee, anderen hebben jouw oplossing gebruikt en resultaten geboekt met dat product. Het werkt dus niet alleen voor jou maar ook voor anderen!
- Details; er zijn altijd mensen die meer informatie nodig hebben voor ze een beslissing kunnen nemen. Geef die informatie dan ook! Hoe ziet het product er aan de binnenkant uit? Welke lessen worden er behandeld? Uit welke onderdelen bestaat de les? Wat krijg je? E-books, mp3’s, video’s?
- Prijsvergelijkingen; de psychologische werking van prijsvergelijkingen is enorm. Het eenvoudigste is om te laten zien dat het product eerst € 97,- kostte en nu maar € 67,- Wat je ook kunt doen, is laten zien wat een vergelijkbaar product kost in een ander land, in een andere winkel, bij een andere coach… Ook kun je vertellen dat je eerst van plan was om € 997,- te vragen voor het programma; toen bedacht je het voor de helft te doen, namelijk voor € 497,-. Maar toen je er een nachtje over geslapen had, bedacht je dat het voor zoveel mogelijk mensen bereikbaar moest zijn en besloot je om het voor € 67,- aan te bieden. Sommige mensen vinden het niet geloofwaardig. Ik kan ze verzekeren: Het werkt!
- Bonussen; een andere manier om mensen over de streep te krijgen, is de weegschaal van niet naar wel kopen door te laten slaan met behulp van bonussen. Het product kost € 67,- en omdat je wilt dat mensen echt NU in actie komen, heb je een aantal bonussen die je weggeeft voor snelle beslissers. Het werkt het beste als dit producten zijn die min of meer aanvullend zijn. Immers, de lezer denkt namelijk dat hij nu het ene probleem opgelost heeft en met de bonus lost hij een volgend probleem op. Bijvoorbeeld: je koopt een programma waarin je leert om online programma’s te maken. Een bonus die hier goed bij aansluit, is een pdf met vijftig tips om meer gratis bezoekers te trekken.
- Garantie / bezwaren wegnemen; Je MOET je product een dertig dagen durende ‘niet-goed-geld-teruggarantie’ meegeven. Hierdoor zullen zoveel méér mensen het product aanschaffen. Veel meer dan dat er mensen zijn die gebruik gaan maken van de garantie. Als 1% gebruik maakt van de garantie dan is dat veel!
- Call to action; een koopknop, liefst met een klokje erboven om urgentie te creëren indien van toepassing.
Zet er anders zoiets bij: Ik behoud het recht om op elk moment de prijs te verhogen.