Vanaf vandaag is onze campagne #WaterVrij in de lucht. Door de coronacrisis zijn alle zwembaden dicht, maar in ons waterrijke land is zwemveiligheid enorm belangrijk. We willen juist nu zichtbaarheid en bekendheid geven aan zwemveiligheid op een leuke en toegankelijke manier. De campagne #WaterVrij bestaat uit verschillende onderdelen, zoals een website met nuttige tips en leuke spelletjes én een door de Ster aangeboden tv-commercial. Tot en met 30 april is onze commercial maar liefst 48 keer te zien in de Ster-reclameblokken, vanmiddag om 15.25 uur staat de eerste uitzending gepland op NPO Zapp, tussen Zapplive Extra en Zappbios.

Graag delen we de verschillende onderdelen van deze campagne met jullie. In de hoop dat dit natuurlijk volop gedeeld wordt, zodat onze zwembranche ‘viral’ gaat. Iedereen in de zwembranche wordt uitgenodigd om deze content te delen op zijn of haar eigen kanalen.

De campagne #WaterVrij is een unieke samenwerking tussen WiZZ, Nationale Raad Zwemveiligheid, Koninklijke Nederlandse Zwembond & Reddingsbrigade Nederland.

Benieuwd geworden naar de website en de commercial?
Neem dan snel een kijkje op: www.water-vrij.nl.

Klik hier om naar het volledige nieuwsbericht van #WaterVrij te gaan.

Bron: NRZ

Categorieën: NRZ

0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *