18 juli 2023

0 REACTIE(S)

Aftermovie lancering campagne ‘Omarm het 06-polsbandje!’

Op zaterdag 1 juli 2023 vond de lancering van de jaarlijkse landelijke campagne ‘Omarm het 06-polsbandje!’ plaats tijdens het Search and Rescue event in Katwijk.

(tekst gaat verder na de video)

Aftermovie lancering campagne ‘Omarm het 06-polsbandje!’ 2023

Op het strand aan zee, in recreatiegebieden met binnenwater en tijdens waterrijke evenementen raken jaarlijks honderden kinderen (tijdelijk) vermist. Hét schrikbeeld van ouders die daar graag met het gezin verblijven. Hereniging kan sneller plaatsvinden dankzij het PAW Patrol 06-polsbandje. Daarmee kunnen bijvoorbeeld verdrinkingsongevallen worden voorkomen. In samenwerking met Reddingsbrigade Nederland, de politie en Paramount maken we mogelijk dat dit jaar 300.000 exemplaren daarvan gratis ter beschikking worden gesteld aan het publiek.

De doelgroep van de campagne Omarm het 06-polsbandje! is: ouders met een of meer kinderen in de leeftijd van 3 tot en met 6 jaar. Dat is dé reden waarom de populaire PAW Patrol-helden van Nick Jr., met nadruk het reddingshondje Zuma en het politiehondje Chase, hierbij betrokken zijn. Het PAW Patrol 06-polsbandje is dit zomerseizoen verkrijgbaar bij reddingsbrigadeposten en sommige politieposten, (buiten)zwembaden, strandexploitaties, (kust)hotels en andere verblijfsaccommodaties. Het wordt ook actief uitgedeeld door lifeguards en medewerkers van waterrijke evenementen als SAR Katwijk, en aangeboden bij onderwijsprojecten. Een ouder of begeleider kan de voornaam van het kind en een eigen telefoonnummer erop schrijven.

Het bericht Aftermovie lancering campagne ‘Omarm het 06-polsbandje!’ verscheen eerst op Nationale Raad Zwemveiligheid.

Bron: NRZ


Deze berichten zijn ook interessant

Winnaar actie zwemles-app
Laat een reactie achter

Jouw e-mailadres wordt niet openbaar geplaatst. Verplichte velden zijn gemarkeerd.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}